środa, 9 października 2019

Nietypowa kartka ślubna

Witajcie.
Na specjalne zamówienie wykonałam nietypowy telegram.
Dokładnie zostało sprecyzowane, że Para Młoda to podróżnicy, i że ślub odbędzie się na egzotycznej wyspie więc postanowiłam pójść w takie właśnie klimaty morsko-plażowo-egzotyczne.
Wymyśliłam sobie, że wyszyję palmę, a szczęśliwym trafem wpadłam na taki mały i szybki wzorek idealny do karteczki:



Karteczka miała być na "już" więc znów nie miałam wiele czasu na jej wykonanie, ale mam nadzieję, że spełnia oczekiwania "klientki" :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, niesztampowa karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna!!! Nietuzinkowa karteczka. Zapewne będzie piękną pamiątką dla młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, idealnie wstrzeliłas się w temat 🏝️

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kartka jest nietypowa, ale świetnie wpisuje się w klimat ślubu :)). Bardzo ładna!! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, uwielbiam tego typu "wyzwania", fantastyczny pomysł z palmą :) i świetnie wykonana do okazji :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudna! mialam ostatnio zamowienie na karteczke dla podobnej pary, ale nie udalo mi sie znalezc niczego ciekawego wiec wybralam cos innego. super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń