piątek, 24 stycznia 2020

Aukcja dla Natalki

Witajcie kochani :)
Zasypuję was zdjęciami podkładek wykonywanych charytatywnie.
Oprócz tego, ze cały rok wspieram Stowarzyszenie Kolorowe Damy, to dołączyłam niedawno do osób pomagających zebrać pieniążki dla chorej Natalki Pytlak z Rogoźna.
Pieniądze można przekazywać bezpośrednio na Siepomaga https://www.siepomaga.pl/walka-natalki

A ode mnie na aukcję za pośrednictwem facebooka w Bazarku dla Natalki wystawiłam podkładki kotki, które można zalicytować tutaj KLIK


Można również zalicytować obraz wyszyty haftem krzyżykowym, przekazany przez moją mamę.
Link do aukcji tutaj KLIK


Jeśli macie możliwość licytujcie, lub udostępniajcie aukcje. Każda złotówka jest na wagę złota.
A moje podkładki będą jeszcze do nabycia na kiermaszu zorganizowanym dla Natalki 16 lutego 2020 r.

Poniżej podkładki, które dziergam nieustannie, i które na pewno pojawią się na kiermaszu i na pewno wystawię je jeszcze na licytacje

Dziękuję za wszystkie uskrzydlające komentarze :)
Mam nadzieję, że dzięki Wam dotrę do większej ilości ludzi o dobrym sercu - a może ktoś z Was będzie mógł wystawić coś na aukcję od siebie?
Miłego weekendu

8 komentarzy:

  1. WSpaniała akcja, dzięki za podpowiedź. Szydełkowe prace są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się sprzedają jak najdrożej. Fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sydełkowane prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace na szczytny cel! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja, warto się włączyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu te kociaki są cudne. Powodzenia na aukcji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te kotełki :) dałabym im jeszcze białe oczka
    oby przyniosły dużo pieniążków w licytacji bo to przecież szczytny cel

    OdpowiedzUsuń