wtorek, 31 marca 2020

Ptaszkowe kartki

Witajcie.
Przez całą sytuację wirusową, nie mam czasem ochoty nawet zaglądać na bloga. Czuję się przytłoczona wszystkim i właściwie powinnam na niego zaglądać, chociażby po to, by zajrzeć do Was i poczytać i popatrzeć, co tam ciekawego tworzycie, by oderwać się od rzeczywistości.
Mam zaległe posty, które napisałam dużo wcześniej. Teraz jak na ironię, będzie ich pewnie mniej.
Póki co więcej dziergam i wyszywam bo w ciągu dnia (gdy nie pracuję) mam idealne światło do krzyżykowania.
Po raz kolejny zostałam poproszona przez Fundację Fugleadvokatene o wykonanie dla nich kartek na kiermasz.
Co jakiś czas będą się tu pokazywać kartki z ptaszkami :)
Na pierwszy rzut poszły tukany z kwiatami znalezione na Pinterest:

Dziękuję za wszystkie komentarze i słowa wsparcia w poprzednim poście.
Trzymajcie się ciepło i zdrowo.

5 komentarzy: