piątek, 14 sierpnia 2020

Sierpień na Rogatym - kolor biały

 Witajcie.

Na blogu https://swietanaokraglo.blogspot.com/ przyszedł czas na wyzwanie z kolorem.

Tym razem to kolor biały - idealny do tworzenia kartek świątecznych. niby temat łatwy, a jednak okazał się nie lada wyzwaniem.

Dziewczyny na blogu zainspirowały mnie swoimi kartkami, i jak już zabrałam się do pracy to powstało od razu kilka karteczek:



I moja pierwsza próba zrobienia shakerboxa, niestety niezbyt udana, ale w sumie kartka mi się i tak podoba


16 komentarzy:

  1. Twoje kartki(szczególnie te białe) obłędnie piękne. Nie mam pojęcia czym jest shakerbox, więc nie wiem pod jakim względem kartki są nieudane. Przypominają trochę twórczość dziecięcą(mam na myśli te dwie kolorowe). Osobiście biel uwielbiałam w hafcie, bo obrusy białe ozdabiane białym wzorem zachowują swego rodzaju "niewinność" i czystość. Bardzo udane zmagania z wyzwaniem, życzę dalszych sukcesów na tym polu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły Ci bardzo oryginalne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zostaję u Ciebie na dłużej a to wszystko dzięki Twojemu komentarzowi który zostawiłaś u mnie :-) Zdecydowanie moje klimaty . Piękne Twoje hafty wszystkie ale szczególnie wpadły mi w oko te dwie damy czarno czerwone. W ogóle lubię wszystko co monochromatyczne dlatego też zachwyciły mnie Twoje białe kartki.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja kartek powstała! Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wysyp karteczek.:) moje serce skradła ta z aniołkami. Pozdrawiam Pati.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kartki! I ta szejkerowa też. Po prostu masz rękę do bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki!Zgadzam się, że z bielą Ci po drodze!
    A jeśli chodzi o tą z shakerboxem- jest ok! Wygląda prawdziwie mroźnie!
    Z shakerami tak to jest- trzeba zwrócić uwagę co wsypujemy do środka, bo niestety drobiny brokatu "kleją się" do szybki(elektrostatyka :))
    Spróbuj z drobnymi koralikami lub cekinami. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wpadłam na to po fakcie jak się już paskudnik przykleił :D

      Usuń
  8. Piękne karteczki, te biale takie delikatne, bardzo mi sie podobają ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne takie bielutkie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, bardzo delikatne i subtelne, nieprzeładowane, takie w sam raz, podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, te w bieli są magiczne, a złote akcenty w nich - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowe cudowne kartki, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne...różne i wszystkie piękne...

    OdpowiedzUsuń