poniedziałek, 28 września 2020

Kartki świąteczne shaker box

 Witajcie.

Od jakiegoś czasu "zachorowałam" na kartki typu shaker box. Shaker box to takie kartki, w których jest okienko z cekinami/brokatem/mikrokulkami, i które oczywiście przy potrząsaniu są ruchome.

Postanowiłam sama takie wykonać, i tak metodą prób i błędów powoli powstają kolejne karteczki na Święta :)

Moja pierwsza kartka z shakerem była małym niewypałem, ponieważ brokat przykleił się do folii i niewiele z niego się w okienku ruszało. Tym niemniej użyłam go w kartce tutaj




Pogodnego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, śliczne kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Shaker box, nawet nie znałam tej nazwy, pomysł super, a wykonanie świetne, bardzo ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kartki. Świetny jest ten świąteczny wykrojnik , ciekawa jestem ile warstw skleiłaś ze sobą żeby uzyskać efekt przestrzenności ?? Zauważyłam ostatnio że bardzo fajnie sprawdzają się tu popularne tekturki. Obie twoje kartki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrapki dostałam od wspaniałej Emilii z http://emilia-tworzy.blogspot.com/ a przestrzenność uzyskałam podklejając pomiędzy kartki kostki dystansowe. Jak nie dysponuję kostkami to podklejam kartonem (takim np od papieru)

      Usuń
  4. Piękne i pomysłowe kartki!!!
    Niestety, często wsypane do boxa elementy elektryzują do i przyklejają do folii. Próbowałam już na różne sposoby elektryzować folię, ale na razie nie osiągnęłam zadowalającego efektu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe,efektowne karteczki, pełne uroku i pięknie wykonane 😊
    Ja też ostatnio zachorowałam na shaker boxa i nawet jedną karteczkę zrobiłam.
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zwłaszcza ta pierwsza, w której zachwyciły mnie: świąteczny skrapek i kolory :-)Ja się nie wyrobiłam na zabawę u Ulci, ale shaker jakiś powstanie jak tylko się odrobię kartkowo ;-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń