środa, 26 maja 2021

Maj na Rogatym - tag jako shaker box

Witajcie kochani.

Coraz mniej mnie w blogosferze, wiadomo - ładna pogoda sprzyja siedzeniu w ogrodzie, ale staram się czytać co jakiś czas Wasze blogi i podziwiać Wasze prace.

Dziś przychodzę do Was z moją jedną karteczką na wyzwanie u Rogatego, gdzie cały rok robimy kartki świąteczne.

Serio, tym razem się nie popisałam, ale tagi to dla mnie wyjątkowo ciężki temat, po prostu nie mam z nimi po drodze i jakoś mi nie leżą, ale za to są dodatkowym wyzwaniem i staram się bardzo by co miesiąc mieć coś do pokazania.

Poniżej kartka z shaker boxem, w różnych ujęciach:




Pozdrawiam i dziękuję Wam za każde dobre słowo.

13 komentarzy:

  1. Ładna karteczka. Tagi trzeba polubić, ale ciekawie udoskonalają kompozycję kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się ślicznie błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie okienka z błyskotkami w środku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sobie poradziłaś a tag z shakerem wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci wyszedł ten świąteczny shaker box🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Tagusie nie sa prostym zadaniem, stad to caloroczne Ineczkowe wyzwanie. Ale bardzo dobrze sobie z tym radzisz ❤❤❤. Sliczny ten malusi shakerkowy tagusiek ❤. Gdybys chciala bardziej go odznaczyc to wystarczy dodac dodatkowa warstwe bialego papieru na baze. I juz nie bylby to ciezki temat 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, aczkolwiek ja osobiście za tagami i ATC niestety nie przepadam !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super shaker :) świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka i bardzo ciekawie się ten tag prezentuje 🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się mieni, śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń