piątek, 26 marca 2021

Marzec na Rogatym - kartki patchworkowe z tagami

 Witajcie.

W marcu Inka z Rogatego zaskoczyła nas tematyką wyzwania: kartka patchwork / układanka z tagów. Na kartce mają być co najmniej 4 tagi!

Inspiracje były przepiękne, jednak ja poszłam w innym kierunku i na pierwszy ogień powstała taka kartka:

a za nią kolejne w podobnej tematyce:



Tagi wykonałam sama w Wordzie i nadrukowałam je na papiery z Action, bazy oraz papierki z Action. Tagi podklejone są na kostkach dystansowych.

Dzięki, że zaglądacie. Życzę Wam dużo zdrówka.

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki, fajnie te tagi się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl ❤. Moja ulubiona to ta z zielonymi tagusiami. Bardzo mi sie podoba ten kontrast, ktory dodatkowo nadaje wyrazistosci ❤❤❤. I cudnie w karteczkach poprzeplatalas wstazeczki i sznurki. Bomba! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie poradziłaś sobie z tematem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna interpretacja wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, żeby z tagów skomponować dodatkowo napis! Super kartki :)

    OdpowiedzUsuń