wtorek, 9 marca 2021

Szydełkowe podkładki i zakładki do książek

 Hej.

Ostatnio wrzucam w postach same kartki, a w międzyczasie powstają też inne prace ręczne.

Dla Stowarzyszenia Kolorowe Damy ponownie wykonałam podkładki pod kubki:

oraz zakładki do książek:

A dla moich bliskich kobietek, oraz koleżanek z pracy wykonałam zakładki na Dzień Kobiet:



Zakładki powstają na bazie papieru wizytówkowego, malowane akwarelami i wypisane cienkopisem :)

A Wam Kobietki, życzę wszystkiego dobrego i dużo kreatywności :)

24 komentarze:

  1. Kiedy oglądam taką ilość prac to zazdrość mnie bierze :) stos zakładek i szydełkowe podkładki, ale na szczytny cel wiec pewnie szybciej się robi. Ja cały czas w planach mam szydełko i ciągle coś staje na drodze. Pozdrawiam i życzę wiele twórczych pomyslow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Te zakładki to powstają w weekendy, raczej hurtowo, a podkładki codziennie po kilka i się stosik uzbiera. pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale masz cudny charakter pisma. I do tego te subtelne akwarelki - podziwiam. Bardzo podobają mi się też szydełkowe podkładki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, specjalnie uczyłam się pisać do tych zakładek :)

      Usuń
  3. Pomyślałam tak jak Małgosia, bardzo lubię taki charakter pisma. Spersonalizowane zakładki to fajny pomysł na drobny upominek. Podkładki też śliczne i bardzo wesolutkie. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno koleżanki z tych cudnych zakładek się ucieszyły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były bardzo zaskoczone, tym bardziej, że Panowie się nie postarali

      Usuń
  5. Pomysł z zakładkami jako prezent - super!. Podkładki pod kubki też mają wiele uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne podkładki i zakładki przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki rewelacyjne! Bardzo mi się podobają. Miły upominek. Podkładki pod kubki też super! Piękne kolorki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace, zazdroszczę talentu, bo z szydelkiem mi nie po drodze🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podkładki i takie kolorowe. Pomyslna zakładki super

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zakładki, podziwiam technikę pisania i malowania 🥰 piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkładki pod kubki sympatycznie się prezentują, a zakładki bardzo ładne i pracochłonne. Mam nadzieję, że obdarowane Panie docenią starania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podkładki zawsze się przydadzą :) Zakładki super. Bardzo podoba mi się styl jakim sa wypisane imiona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace! Bajeczne kolory podkładek sprawią, że kawka będzie smakować lepiej :) Twoje zakładki są wyjątkowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne podkładki, ale dziś ogromnie podobają się te zakładki, są przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładki są genialne- podziwiam wszystkich którzy potrafią malować i czarować farbami tak jak Ty:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń