wtorek, 6 kwietnia 2021

Kartki u Ani przez cały rok - Kwiecień: zielony i guzik

Witajcie po Świętach.

Objedzeni? Wypoczęci?

Mnie udało się wydziergać kilka rzeczy, które wkrótce pokażę. Zaczęłam także dziergać kolejną chustę (pierwszej jeszcze nie pokazałam, a to czas najwyższy).

Tymczasem u Ani na blogu http://iwanna59.blogspot.com/ trwa comiesięczna zabawa z kartkami według mapek.

W tym miesiącu Ania dała nam takie wytyczne:


Jak dla mnie mapka nr 1 to nie lada wyzwanie, ale jak się okazało w trakcie robienia kartek - nie było wcale tak trudno, jak mi się początkowo wydawało :)

Poniżej przedstawiam Wam moje propozycje do mapki nr 1:



oraz do mapki nr 2:

Zgodnie z wytycznymi, jest kolor zielony i na każdej kartce jest guzik. Papierki i bazy do kartek z Action, guziczki z Paperconcept, szydełkowe kwiatki mojego wykonania. Grafiki wielkanocne znalazłam na Pinterest, a bożonarodzeniowe są wycięte z papierów z Action.

Poniżej dwa kolaże kartek:




Dzięki, że zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad.
Pozdrawiam Was gorąco.

13 komentarzy:

  1. O jaki hurt! Widać, że wena dopadła! Piękne karteczki, zwłaszcza te wielkanocne! Zachwyciły mnie szydełkowe kwiatuszki 🤩 Pozdrawiam poświątecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że znowu tyle kartek u Ciebie powstało. Wszystkie mi się niezmiernie podobają. Najgorsza zawsze ta pierwsza, a jak jest pomysł to potem już leci. Świetne grafii wybrałaś. Na przyszłość , zgodnie z nowymi zasadami mogę umieścić w podsumowaniu tylko jeden kolaż , więc albo będziesz robić jedno wspólne zdjęcie wszystkich kartek albo do podsumowania trafi tylko jeden kolaż. Ale oczywiście zaliczam wszystkie kartki :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycjo, jestem pod wrażeniem - tyle kartek i do tego każda piękna i niezwykła.
    Szydełkowe kwiatuszki są przeurocze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, kochana ależ masz tempo :) Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś mnóstwo pięknych karteczek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jaka ilość! I ilość przeszła w jakość! Wszystkie są prześliczne i doskonale poradziłaś sobie z pierwszą mapką (a już miałam wyrzuty sumienia):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ilość i kreatywność:) bardzo ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki i do tego jaka ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki:) najbardziej mi się podobają te z szydełkowymi kwiatuszkami, ale to dlatego, ze sama taką miałam zamiar zrobić;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Piękne, wiosenne, kolorowe karteczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze, kolorowe i radosne karteczki - świetnie sobie poradziłaś z mapkami.
    Uściski Patrycjo:)

    OdpowiedzUsuń