wtorek, 13 kwietnia 2021

Podziękowanie

Witajcie Kochani.

Chciałam Wam się dziś pochwalić, jakimi cudownościami obdarowała  mnie Ania z bloga http://iwanna59.blogspot.com/

Właściwie to zostałam wylosowana spośród osób, które bawią się u Ani w całorocznej zabawie z kartkami wg mapki.

Takie właśnie przydasie nadesłała Ania:


Na zdjęciu brakuje wspaniałego pudełeczka i podkładek pod kubki. Musiałam szybko zrobić fotkę, bo moja Gabi koniecznie się chciała poczęstować wszystkim co dostałam - oczywiście się z nią podzieliłam :)

Aniu jeszcze raz bardzo dziękuję za paczkę, wszystko zostanie wykorzystane.

Pozdrawiam Was serdecznie


3 komentarze:

  1. Gratuluję pięknego prezentu i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super. Cieszę że mogłam sprawić niespodziankę. Niech wszystko dobrze służy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent. Piękne parce będziesz tworzyć dzięki drobiazgom i przydasiom.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń