czwartek, 12 czerwca 2014

Nagroda od Dekuferek

Dzięki szczęściu w rozdaniu na stronie Sosnowego dekuferka otrzymałam dzisiaj wspaniałe upominki, którymi chcę się pochwalić, i za które bardzo dziękuję organizatorkom rozdania.

Oto moje nagrody:

Cudowna skrzyneczka z napisem "home", a w nim mniejsze, ale równie piękne i cieszące oko prezenciki

 
Dwie szydełkowe podkładki

 
 
Niebieskie serducho, przepięknie uszyte (już znalazło miejsce na szafce) oraz dwa drewniane elementy: motyl i kwiatek - trafią w ręce babci, która na pewno pięknie ozdobi je w decoupage'u :)


Widząc skrzyneczkę od razu miałam na nią pomysł, myślałam o przemalowaniu napisu na różowo, żeby pasowało do dziewczynki, którą wkrótce powitamy, ale jednak niebieski ma tak śliczny odcień, że zostawię go tak jak jest. I tak skrzyneczka znalazła swoje zastosowanie :)




Jeszcze raz dziękuję Sosnowemu dekuferkowi za nagrody i zapraszam na ich blog, bo cuda tam mają aż nie można oczu oderwać - przepiękne upominki, które na pewno zachwycą każdego

Pozdrawiam serdecznie



3 komentarze:

  1. Gratuluję!!!! Cieszę się, że miałam swój skromny udział w przygotowaniu tej nagrody. Cieszę się, że nagroda się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podoba się i to bardzo :) jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam po cichu na to śliczne serduszko i skrzyneczkę - ja dostałam śliczną bransoletkę i podstawki pod kubeczki :D

    OdpowiedzUsuń