poniedziałek, 14 listopada 2016

Kartki świąteczne cz2. - Religijne

Kolejna porcja moich kartek świątecznych.
Tym razem to wzory religijne znalezione w gazecie Cross Stitch Crazy numer 210.
Wzorów jest więcej, ja wybrałam te, moim zdaniem najładniejsze.
Większość kolorów jest oryginalna wg wzoru, jednak część przerobiłam sama i sama dobrałam kolory.
Pozmieniałam tez wzory. Jezusek miał żłóbek kolorowy - zmieniłam na jeden kolor, aniołki miały jakieś dziwne połączenia kolorów na sukienkach (widać to na pierwszej kartce z aniołkiem) więc też zmieniłam na jeden kolor.
Dorobiłam wszystkim oczy, bo nie mogę przeżyć postaci, które nie mają oczu (przeraża mnie to :) )
Zamiast metalizowanej muliny użyłam jak zwykle nici metalizowanej.  Święta rodzina jeszcze nie naklejona na kartkę, ale już gotowa więc mogę pokazać.


Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze :)


Kanwa 14 ct
Nici mulina DMC i Ariadna
Wielkość haftu: 7,5 x 5,5 cm
Bazy do kartek Anita's 13,5 x 13,5 cm
Papiery do scrapbookingu: Jingle all the way, Glad tidings, Tis the season.


 
 
 
 
 
 
 
 



18 komentarzy:

  1. Piękne karteczki (tak samo jak te z poprzedniego posta)! Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu u Ciebie ślicznie!!! piękne karteczki te i inne, które sobie obejrzałam...na pewno wrócę do Ciebie nie raz, dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za wizytę, ja u Ciebie tez będę często :D

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu nie wyszywam kartek świątecznych ale jeśli do tego kiedyś wrócę, to z pewnością będą to wzory religijne. Te Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Religijne wzory są w ogóle mało popularne za granica więc w sumie trudno je znaleźć. Dlatego jak tylko mam możliwość to od razu zapisuję sobie i chomikuję takie wzorki

      Usuń
  4. Bardzo ładne karteczki i śliczne wybrałaś do nich hafciki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu u Ciebie już świątecznie, piękne prace:)
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki i piękne hafty. Podoba mi się też wzór dziurkacza brzegowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, starannie wykonane. Naprawdę świąteczne. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze też tak mam! Postać musi mieć twarz, a oczy to już koniecznie. Nie cierpię zostawiać haftu gdy oko jest nie zrobione lub nawet niedokończone!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna porcja pięknych kartek, estetycznie wykończonych, ze starannymi xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń