piątek, 11 sierpnia 2017

Podaj dalej

Kochani.
W kwietniu zgłosiłam się do zabawy "Podaj dalej" na blogu Cytruliny (klik) i jest to moja pierwsza akcja tego typu.
Wczoraj otrzymałam paczkę - niespodziankę z wieloma przydasiami.
Oczy mi się zaświeciły na te wszystkie piękności, za które Cytrulinie serdecznie dziękuję, a przy okazji paczki dostałam również piękne znaczki, które też zbieram więc radość podwójna.
Zrobiłam kilka zdjęć, którymi chciałam się pochwalić:



 
Zgodnie z zasadami obowiązującymi w "Podaj dalej" teraz czas na "Podaj dalej" u mnie :)

Zapraszam dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem i zobowiążą się przygotować prezent dla kolejnych dwóch osób, które zgłoszą się u nich na blogu.
Dla tych dwóch chętnych osób przygotuję w najbliższych miesiącach niespodziankę przydasiową i wyślę ją za pośrednictwem poczty polskiej (już co nieco przygotowałam).

 Zapraszam serdecznie.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie zostałaś obdarowana.
    Tak sobie myślę, że dawno nie brałam udziału w podaj dalej, wiec z miłą chęcią się zgłaszam, jeżeli tylko pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pozwolę :) już mam troszkę naszykowane wiec paczka niespodzianka na pewno dojdzie przed końcem roku. Daj znać na maila mitsy@autograf.pl

      Usuń
  3. Śliczne wszystko, co dostałaś! Chętnie bym się zgłosiła, ale nie mogę: najpierw skończę HAED-a, a wtedy rzucę się w wir zabaw. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent dostałaś!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie zgłosiłbym się do zabawy, choć dopiero rozpoczęłam przygodę z blogiem i powolutku pokazują się u mnie obserwatorzy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenia zapraszam - zgłoś się do mnie na mitsy@autograf.pl

      Usuń
    2. Dziękuje ślicznie. Napisałam :)

      Usuń