piątek, 3 listopada 2017

Kostium jelonka - jesienny bal przedszkolny

W październiku w Gabrysiowym przedszkolu odbył się Jesienny Bal Przebierańców.
Skoro jesienny, to postanowiłam stanąć na wysokości zadania i zrobić kostium jelonka.
Zainspirowałam się zdjęciem z Pinterest


Przystąpiłam do zbierania materiałów dużo wcześniej, poszukiwałam odpowiednich brązowych bluzeczek do przerobienia, z pomocą i futerkiem przyszła jedna dobra ciocia, z kwiatami na włosy druga dobra ciocia (Katerina). Zaangażowała się też babcia.
I tak powstał taki zestawik do przerobienia:
  • tiul z rolki: dwa brązowe i jeden biały (Paperconcept)
  • filc na uszka i brzuszek (Paperconcept)
  • bluzeczka (z lumpka koszt ok 1 zł)
  • opaska Pepco
  • gumki
  • futro z kołnierza kurtki na "kopytka"
  • piórka/futerko na uszka
  • gałązki (ze stroika babci) na rogi
  • kwiatki ręcznie robione od Kateriny


Rogi sklejane na gorący klej
 A tak prezentował się mój jelonek w sesji próbnej przedbalikowej (widać nawet troszkę makijażu)

Myślę, że kostium się udał i było widać, że to jelonek.
Całość nie była pracochłonna ani nie zajęła dużo czasu.
Efekt bardzo mi się podobał, tym bardziej, że właśnie z szyciem mi nie po drodze :)
Następne wyzwanie to balik karnawałowy  - czas zbierać materiały.
Pozdrawiam Was gorąco.

6 komentarzy:

  1. Kostium jest niesamowity!!! Aż trudno uwierzyć, że nie był czaso i pracochłonny.
    Dobrze pamiętam, ile przyjemności sprawiało przygotowywanie strojów na bale, jasełka i przedstawienia Młodego...
    Gratuluję pomysłu i wykonania, kostium jest cudny 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kostium, A Twoja córcia wygląda w nim wspaniale :-)
    Zdolna z Ciebie Mama :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa zdolna Mama! Struj wyszedł super, a rogi jakie piękne. Ciekawe co wymyślisz na następny balik... :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kostium stworzyłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudny jelonek u Ciebie tam bryka po domu :)
    Piękny strój zrobiłaś, mała modelka cudnie go prezentuje na sobie, a ten makijaż dopełnił całości, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy jelonek! Świetnie wymyśliłaś ten kostium! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń