poniedziałek, 26 marca 2018

Zaproszenia z różą

Witajcie.
Wiosna już chyba zawitała do wszystkich i aż się chce pracować.
U mnie ostatnio zamówienie "hurtowe". Zostałam poproszona o wykonanie zaproszeń na 50-lecie naszego przedszkola. Początkowo pomysł był inny, jednak trzeba było zrobić je szybko i zainspirowałam się zdjęciem znalezionym przy stemplu w sklepie nastrychu.pl
 
 
Zakupiłam ten piękny stempel i na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz, bo jest idealny na każdą okazję.
A tak prezentują się moje kartki, które malowałam zwykłymi farbkami akwarelowymi








Moje kartki bardzo odbiegają od oryginału, ale myślę, że wyszły całkiem nieźle. I mam nadzieję, że spodobają się osobom, które otrzymają zaproszenia. Stempel z różą zostanie niedługo użyty przy kolejnych kartkach.
Dzięki, że zaglądacie i komentujecie.

8 komentarzy:

  1. Śliczne zaproszenia :))
    Z pewnością się spodobają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenia!
    A ilości rzeczywiście hurtowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia wyszły bardzo piękne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany.. dopiero je zobaczyłam. Cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo poradziłaś sobie z zamówieniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zaproszenia, podobaja mi się bardziej niż te, na których się wzorowałaś

    OdpowiedzUsuń