poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Serwetki dla Zuzi

Dzięki Agnieszce z bloga Haftowane zacisze Agnes dowiedziałam się o akcji SOS dla Zuzi, o której więcej możecie poczytać tutaj KLIK
Zuzi można pomóc wpłacając pieniążki na konto lub biorąc udział w kiermaszu charytatywnym.
Specjalnie na ten kiermasz wykonałam dwie serduszkowe serwety w wiosennych kolorach, a  do paczuszki dorzuciłam też dwie poprzednio wykonane serwetki i kilka przydasiów.
Liczy się każdy grosz



Wzór do serwetki znajdziecie na blogu Wyszydełkowanej http://www.wyszydelkowana.pl/2016/05/serwetka-na-dzien-matki.html

10 komentarzy:

  1. Piękna serwetka po mistrzowsku wydziergana. Szydełko nie jest mi obce ale umiejętności moje skromne. Dlatego podziwiam każdą taką rzecz, wiem ile cierpliwości trzeba w to włożyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały gest i piękne serwety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwatka przepiękna :)
    A akcja wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, serwetki od razu znajdą nabywców, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki, słonik też bardzo ładny. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serwetki i dużo w nich serduszek, także to największe - Twoje.
    :)

    OdpowiedzUsuń