czwartek, 14 marca 2019

Instagramowy skrót

Witajcie.
Długo mnie nie było, ale oczywiście działam aktywnie robótkowo i już niedługo pokażę Wam efekty mojej pracy.
W ostatnim czasie dużo działam szydełkowo, bo ze względu na kontuzję nogi jestem uziemiona i staram się efektywnie wykorzystać czas.
Dziś szybki skrót fotek, które wrzucałam między innymi na Instagram.

Moja mała kolekcja nożyczek - powoli się rozrasta
 Serwetki do koszyczków wielkanocnych:


 Moje pierwsze prace wykonane techniką filet:


 A ze znalezionej na dnie szafy włóczki wydziergałam dużo podstawek pod kubki, które przekażę charytatywnie dla Akcji Daj Coś Kolorowego:
Miłego dnia kochani i do zobaczenia niedługo.

14 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że jesteś znowu tutaj😊 piękne serwetki,widać że nie próżnowalaś. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wykorzystać czas :) gwiazdki choinkowe też już dziergam :)

      Usuń
  2. Śliczne serwetki i cudne podkładki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serwetki wydziergałaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te duże serwetki są przepiękne, przypominają mi kredens babci, zawsze leżały na nim tego typu serwetki, a na nich stały kryształowe wazony.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie dobrze, że jesteś kontuzjowana. Ale w sumie, to dobrze, bo możesz takie cudeńka tworzyć. W miarę szybkiego powrotu do zdrowia i jeszcze wielu pięknych prac!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż innego można robić jak coś człowieka uziemi. Tylko działać kreatywnie. Szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, cudowne są te serwetki do koszyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne, misterne wzory! Patrycja, to chyba ukryty talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie szydełkowe serwetki chociaz na ich robienie nie mam czasu, dlatego chętnie podglądam innych 😄, piękne nożyczki.

    OdpowiedzUsuń