czwartek, 3 października 2019

Świąteczne kartki dla Fugleadvokatene cz 1.

Witajcie.
W tym roku znów zostałam poproszona o wykonanie kartek dla Fundacji Fugleadvokatene, która ratujące ptaki w Norwegii.
Pisałam o nich wcześniej tutaj
Dziś pierwsza część świątecznych karteczek z ptaszkami w roli głównej. Grafiki ściągnęłam z Pinterest.
Karteczki będzie można nabyć na Wegańskim Festiwalu Bożonarodzeniowym w Oslo. Więcej znajdziecie tutaj









Już niedługo pokażę Wam kolejną partię karteczek z ptaszkami. Przygotowałam już też sporo kartek religijnych i uniwersalnych świątecznych. W sumie nadal je produkuję więc mam nadzieję, że w tym roku mi ich nie zabraknie.
Pozdrawiam gorąco

11 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, patrząc na Twoje przypominam sobie że dla mnie już pora się za kartki zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Piękne grafiki!:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś piękne grafiki na swoje karteczki. Świetny hurcik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze karteczki, będą miłym upominkiem dla kogoś :)
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ptaszorkowe kartki. Na pewno ucieszą nie jedną osobę. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne śliczne i róznorodne karteczki.

    OdpowiedzUsuń