poniedziałek, 29 czerwca 2020

Telegram ślubny z sukienką - haft krzyżykowy

Witajcie.
Moja przyjaciółka wyszła za mąż i specjalnie dla Państwa młodych wykonałam telegram oraz ślubny haft.
Dziś zaprezentuję Wam telegram, przerobiony z wzoru, który pokazywałam tu (klik)
Z tej serii wykonałam również telegram z tortem (klik) oraz kieliszki (klik)
Telegram w formacie A5. Zdecydowanie muszę następnym razem wyszyć go na kanwie 16, 18 lub drobniejszej.
Kanwa Aida 14 ct kolor 300 - jasny khaki
Nici DMC



Parze Młodej jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia :)

11 komentarzy:

  1. Piękna kartka. W idealnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli Para Młoda, to czemu telegram nie do pary? Pomysł doskonały i wykonanie także, ale gdyby był on i ona, to byłabym bardziej zachwycona. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolorystyka, piękne naturalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Zupełnie wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wzór i wykonanie, piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń