poniedziałek, 17 maja 2021

Kartki u Ani przez cały rok - Maj: niebieski i paski

Witajcie.

U Ani znowu świetne wyzwanie mapkowe na maj :)


Oczywiście, jak tylko zobaczyłam mapki, miałam mnóstwo pomysłów, i choć myślałam, że mapka lewa sprawi mi kłopot, to pozytywnie się zaskoczyłam bo wyszły mi kartki, które bardzo mi się podobają: 








A poniżej kartki z mapki prawej, bardzo pasowała mi do tych kolorów Elsa:




I kolaż dla Ani:

Bazy z Action, grafiki z Pinterest, papierki na paskowe (i nie tylko) tło znalazłam na grupie https://vk.com/vk_scrap
Skrapki otrzymałam w spontanicznych wymiankach od Małgosi z bloga Papierowy Jarmark oraz Moniki z bloga Zaklęta Igiełka za co ogromnie dziękuję, bo skrapki bardzo się przydały w tych kartkach i na pewno będą cudnie wyglądać przy kolejnych.

Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny. Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. No piękny hurcik. Cieszę się, że mapki Ci do gustu przypadły. Mnie sie podobają wszystkie . Cudne wybrałaś grafiki. A pomysł z szydełkowymi kwiatami jest genialny, chyba ukradnę.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrysiu, wszystkie kartki bardzo mi się podobają, ale najbardziej oczywiście pierwsza, ta która jest moja.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, proszę, miał być kłopot, a tu taki wysyp! Świetne karteczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe, przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i taka ilość Od razu widać, że Ci mapka przypada do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zaszalałaś z ilością kartek. Widać że wena Cię nie opuszcza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wena przyszła :) z mapki pierwszej porobiłam również kartki na Dzień Matki, ale już w dowolnych kolorach :)

      Usuń
  7. Jaki karteczkowy hurcik :) podziwiam ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki wyszły super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że mapki Ci spasowały;) świetne kartki:)
    szydełkowe kwiaty są i u mnie, choć pomysłu nie podkradałam, tylko chciałam wykorzystać zalegające przydasie;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świetne, grafiki są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń