czwartek, 24 kwietnia 2014

Cebuszka - moja opinia

Tym razem, tak dla odmiany, temat typowo ciążowy: moja recenzja super poduszki dla przyszłych mam.

Mowa o wspaniałej podusi zwanej Cebuszką od Ceba Baby.




Najpierw to co obiecuje nam producent:

"Cebuszka to specjalna poducha w kształcie litery c. Samopoczucie Mamy oczekującej na narodziny dziecka ma ogromny wpływ na maleństwo. W trosce o codzienny komfort najważniejszego duetu na świecie, przygotowaliśmy Cebuszkę, czyli specjalną poduszkę relaksacyjną. Cebuszka idealnie dopasowuje się do zmieniających się kształtów przyszłej Mamy, poprawia codzienną jakość życia pozwalając na efektywny wypoczynek. Kiedy na świecie pojawi się dziecko, Cebuszka ułatwi karmienie piersią i opiekę nad maleństwem"

Czyli jednym słowem Cebuszka ma nam uprzyjemnić życie i ułatwić nam siedzenie i spanie, a po porodzie będziemy mogły dalej z niej korzystać, gdyż idealnie nadaje się jako poduszka do karmienia oraz poduszka dla maluszka, który próbuje już siadać.

Co ma w środku?

Jest wypełniona styropianowym wkładem z "mikroperły styropianowej", który jest bardzo trwały i tak jak obiecuje producent świetnie się układa przy każdym ruchu zapewniając mamie ( a później dziecku) idealne i bardzo wygodne ułożenie się w pozycji lezącej lub siedzącej.

Informacje techniczne podane na cebuszka.pl 

Waga: 1300-1500 gWymiar: 160 cm
Wypełnienie: mikroperła o średnicach 0,8-1,5 mm
Materiał: welur lub jersej
Dodatkowo: System EASY WASH – pokrowiec i poszewkę (dzięki  zamkom błyskawicznym) można zdjąć wyprać w 60°C.


Zastosowanie znajdziemy na stronie http://www.cebuszka.pl/applications/

A teraz moja opinia na jej temat.

To chyba najlepszy wynalazek dla przyszłych mam (obok rajstop ciążowych).

Na moim etapie ciąży - czyli w środku piątego miesiąca, cebuszka jest niezastąpionym elementem w moim łóżku. Idealnie podtrzymuje ciało, a w szczególności rosnący brzuszek, podczas spania.
Jest miękka, wykonana z weluru, a styropianikowe kulki znajdujące się w środku są na tyle małe, ze nie ma problemu, żeby poduszkę ułożyć tak jak nam się podoba.
Sama poduszka jest ogromna, ale z założenia ma być poduszką pod całe ciało i w tej roli sprawdza się rewelacyjnie.

Dla mnie dodatkową zaletą jest to, że gdy przyłożymy głowę do poduszki, nie słychać w niej zgrzytania czy przesuwania się elementów w środku (niektóre poduszkowe wypełnienia tak mają), a jak wiadomo przyszłą mamę może wiele rzeczy denerwować.

Kolejna zaleta to możliwość prania. Cebuszka jest na tyle uniwersalna, ze bardzo dobrze spełnia się jako zwykła poduszka pod głowę, lub pod kręgosłup, podczas wykonywania codziennych czynności np. jedzenia śniadania czy czytania książki. Łatwo ją wtedy zabrudzić (szczególnie śniadaniem), ale producent zatroszczył się i o to, więc zapinaną na suwak poszewkę łatwo zdjąć i wrzucić do pralki.

A tak wygląda moja własna, osobista Cebuszka:

 




Cóż mogę jeszcze powiedzieć?
Mam nadzieję, że w mojej dalszej "ciążowej podróży" Cebuszka będzie mi służyć tak dobrze jak dotychczas. Już nie wyobrażam sobie bez niej spania, dzięki niej pozbyłam się bólu kręgosłupa, który męczył mnie od początku ciąży. Teraz śpię wygodnie i wiem, ze maluszek w moim brzuszku też ma odpowiednią pozycję podczas mojego snu.

Cebuszkę można kupić tutaj

Gorąco polecam wszystkim przyszłym mamom :)










1 komentarz:

  1. He-he, fajna jest :) A teraz się patrzę na nią (a jestem koszmarnie śpiąca), to aż oczy mi się same zamykają i czuję jej miękkość poprze zmonitor :P

    OdpowiedzUsuń