piątek, 25 kwietnia 2014

Komunia - quilling

Witajcie już weekendowo :)

Tak jak zapowiedziałam wcześniej, teraz kilka kartek o tematyce komunijnej. Maj się zbliża wielkimi krokami więc siłą rzeczy takie karteczki powstają :)

Oto propozycje moich kartek komunijnych.

Wykonałam je w kolorach dziewczęcych, bo takie zostały zamówione, ale nie widzę problemu, aby przerobić je na niebieskie. Pani, która je zamawiała prosiła, by były skromne, dlatego starałam się ograniczyć do minimum i mam nadzieję, ze jej się karteczki spodobają.

Szczerze powiem, że bardzo nie lubię gotowych elementów do naklejenia (poza napisami), bo nie ma nic prostszego niż nakleić na kartkę gotową naklejkę. W quillingu chodzi o pracę i o inwencję :)

Wzór kielicha pozwoliłam sobie zaczerpnąć z bloga http://dorciowo.blogspot.com/ i mam nadzieję, ze Dorota mi wybaczy.

Tak prezentuje się kartka z kielichem:




A tak kartka z krzyżem:

 
 
Po raz pierwszy wykonałam krzyż na grzebieniu i wydaje mi się, ze wyszedł całkiem nieźle:
 
 


Pierwszy raz wykonałam także quillingową różyczkę, z której też jestem zadowolona :)

 
A tak wygląda wersja dla chłopców
 
 
 
 
 
Zapraszam wszystkich do polubienia profilu bloga na fb https://www.facebook.com/quillingowamama
 

1 komentarz:

  1. Śliczne karteczki! A, proszę się "częstować" quillingowymi pomysłami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń