sobota, 10 grudnia 2016

Kartka z Marią i Jezuskiem

Powstała tylko jedna wyłącznie na mój własny użytek.
Wyszyta dla bardzo dobrej cioci-babci z okazji oczywiście Świąt.
Wzór znalazłam w gazecie Cross Stitcher 2005 numer z października.
Przerobiłam go na własne potrzeby upraszczając kolory, gdyż zależało mi na czasie.
W oryginale szata i nakrycie głowy oraz okrycie Jezuska mają po trzy odcienie danego koloru - u mnie jest jeden odcień i jak na moje oko wyszło całkiem nieźle.
Z resztą sami oceńcie :)
Kartka wykonana na formacie DL.







10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Kiedyś też haftowałem ten wzór i sama dobierałam kolory, ale to dlatego że nie miałam do niej legendy. PS Dzięki za podpowiedź z jakiej jest gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co - zawsze staram się podać skąd są wzory

      Usuń
  2. Piękny, delikatny schemat! Fajnie wkomponowala się złota nić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też była przeróbka, w oryginale też trzy różne żółte - dla mnie jak złoty to złoty :D

      Usuń
  3. Zmiany są na plus. Nie ma nic gorszego jak przekombinowane wzory, a w karteczce wszystko wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna i przepiękna jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka!!! Haft jest prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Widać, że wykonana z sercem dla wyjątkowej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka ci wyszła znakomicie, jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń