wtorek, 3 stycznia 2017

Plan krzyżykowy na 2017 rok

Hej :)
Czas leci szybko i mamy już 3 stycznia a ja staram się jakoś rozplanować prace na 2017 rok i mam nadzieję, że przynajmniej część tych projektów uda mi się wykonać :) (wszystkie fotki z Internetu)
Na pierwszy ogień pójdą aniołki do wykonania na I Komunię Świętą

A to kolejne wzorki z SODA. Każdy jest osobnym wzorem i jak widać dotyczy bajek. Plan jest taki, żeby wyszyć co najmniej jeden i powiesić na ścianie w pokoju mojej Gabi. 

Zacznę od mojej ulubionej Małej Syrenki:
A w serii znajduje się też Dziadek do orzechów:


Pewnie jest jeszcze więcej wzorów, jednak ja wybrałam tylko te.
A w planie całorocznym są co najmniej dwie kartki na ślub i w tak zwanym międzyczasie będę szyć maleństwa na kolejne kartki świąteczne. To chyba dobry plan :)
A teraz na kanwie mam zamówione kotki - będzie ich mam nadzieję co najmniej kilka.
Życzę wszystkim szybkiego tygodnia (ja mam wolne) i czasu na to, by oddać się swoim pasjom :)

9 komentarzy:

  1. Piękne plany! Powodzenia :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrówka i czasu na pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitny plan. Życze dużo czasu i zapału, żeby wszystko udało się wykonać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wzorki masz w planach:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plany a te wzory z sody są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś śliczne wzory. Powodzenia w wyszywaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji planu! Te wzory z SODY są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za trzymanie kciuków :) Na aniołki już wyrysowałam kanwy - czekam na nici od Moniki Igiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzory z SODY są śliczne, życzę wytrwałości w ich wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń