środa, 8 marca 2017

Postępy robótkowe

Witajcie kochani.
Szybka relacja z postępu moich robótek, bo dawno mnie nie było więc trzeba nadrobić zaległości.
Pierwszy aniołek skończony, drugi jest w trakcie:
 Mój walentynkowy prezent :)
 Udało mi się nakrochmalić podkładki z Yarnart
 
Mój mały szpileczkowy pomocnik:
 A tu już płaskie jajka na szydełku - będą do zawieszenia na bazie:
 No i moja obecna szybciutka praca na specjalną prośbę:

Zwierzaki nieparzystokopytne skończyłam, oprawiłam i nawet wręczyłam, jednak jubilatka zobaczy je dopiero za tydzień lub dwa więc do tego czasu nie mogę ich pokazać.
Życzę wszystkim kreatywnego tygodnia :)

10 komentarzy:

  1. Ale różnorodnie u Ciebie. I robótkowo, i prezentowo, i jeszcze przeuroczy, uśmiechnięty pomocnik - zawsze to we dwie raźniej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny aniołeczek, jeszcze cudniejsza pomocnica :) a serwetkami się zachwycam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo się u Ciebie dzieje...
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności wydziergałaś i hafty cudne! Z takim pomocnikiem wesoło i raźniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowicie u Ciebie, aniołek prześliczny a róża jest piękna, ciekawi mnie jak wyjdzie wyszyta:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten aniołek i śliczny pomocnik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy :) śliczne podkładki i jaki świetny pomocnik :D

    OdpowiedzUsuń