piątek, 29 listopada 2019

Kartki świąteczne różniste

Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z bardzo różnymi karteczkami świątecznymi.
Nie są wymyślne i bardzo skomplikowane. W tym roku robiłam kartki z tego co miałam, starałam się nie kupować nowych rzeczy czy skrapków, i chociaż brakowało mi zielonych listków to jakoś starałam się to obejść.
Sami zobaczcie jak wyszło.
Napisy od Jolagg









Miłego weekendu kochani :)
A.. i dziękuję za to, że dodaliście się do obserwatorów - widać przycisk obserwatorów dużo mi i Wam ułatwił :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki,ja sobie obiecuję że nic nie kupię ale nie umiem dotrzymać słowa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Śliczne znalazłaś grafiki. Oj ciężko jest nie kupować przydasi, szczególnie jak trafi się jakaś okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak się nie ma funduszy to nie ma z czego kupować przydasi ;) Kiedyś zainwestuję w listkowy wykrojnik

      Usuń
  3. Piękne kartki, doskonale wykorzystane grafiki!
    Dziękuje za możliwość dodania się do obserwatorów 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, ja nie zrobiłam żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile Ty już masz tych kartek! Widać, że dobrze Ci się pracuje z papierkami. Piękne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń