czwartek, 21 listopada 2019

Śnieżynki i zaproszenie

Witajcie.
Śnieżynek u mnie w tym roku sporo, chociaż niestety mniej niż w zeszłym roku - przynajmniej na tą chwilę. Staram się je krochmalić w małych partiach, żeby chociaż co drugi dzień mieć kilka gotowych gwiazdeczek/śnieżynek.
Część poleciała już do Norwegii wraz z "ptaszkowymi" karteczkami, część oddałam na akcję charytatywną. Jak co roku planuję tez dołączyć chociaż po jednej gwiazdce do moich kartek świątecznych.

A oto kilka zdjęć, które zamieszczałam również na Instagramie


Zapraszam Was kochani również na aukcję Rękodzielnicy dzieciom. Moje gwiazdki niedługo się tam pokażą do wylicytowania na szczytny cel. Możecie też same coś wystawić na licytację, lub po prostu coś zakupić :)

Pobawiłam się dziś wyglądem bloga i chyba jest troszkę przejrzyściej. Chciałam dodać świąteczne tło, ale chyba jeszcze nie dotarłam do takich zaawansowanych rzeczy :)

8 komentarzy:

  1. Śliczności, a ta choineczka ze śnieżynek jak się fajnie prezentuje.:) Jestem pod wrażeniem zrobionej ilości. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choineczka powstała tylko do zdjęcia, później rozłożyłam gwiazdki i dodałam im ogonki :)

      Usuń
  2. Ile pięknych gwiazdek!!! WOW, śliczne są :)). Zaraz zajrzę na tą stronę, lubię takie charytatywne aukcje :). Bardzo fajny jest teraz wygląd Twojego bloga :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne,pięknie wykrochmalone,też kiedyś takie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też trwa produkcja śnieżynek:)))ale co zrobię kilka to rozdaję,a miałam zrobić świąteczny wianek ze śnieżynek:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne śnieżynki i cudowna akcja :)

    OdpowiedzUsuń