poniedziałek, 16 grudnia 2019

Gwiazdeczki

Witajcie kochani.
To już jeden z ostatnich postów przed Świętami.
Przez cały rok dziergałam gwiazdki na szydełku i znaczna większość z nich poleciała w świat na aukcje charytatywne.
Dla siebie jak zwykle musiałam do ostatniej chwili dorabiać - cóż, nadal je robię, żeby jeszcze do prezentów dołożyć.
Klika z nich wisi już na naszej choince:







 
A poniżej moje świąteczne kartki, które do tej pory otrzymałam od Dorotki, Madzi z Zacisze Lenki (kartka ze stajenką) oraz Agaty z bloga Krzyżyk do krzyżyka (haftowana kartka z choineczką i przepiękna zawieszka)

A między karteczkami stoi mój haftowany obrazek od SODA, który jest już u nas chyba od dwóch lat:
A i jeszcze na koniec gwiazdki, które wykonałam na specjalne zamówienie - miały być czarne:

Miłego dnia i wspaniałego ostatniego tygodnia przed świętami :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie udekorowana choinka. Gwiazdeczki szydełkowe super. Otrzymane kartki z życzeniami cieszą i oko i serce. Czarne śnieżynki bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te szydełkowe ozdoby <3 Ja się zbieram od kilku lat, by sobie coś wydziergać, ale jak zwykle jestem w ciągłym niedoczasie. W przyszłym roku chyba zacznę robić już w wakacje motywy świąteczne, wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że zdążę ze wszystkim na czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz chciałam do Ciebie pisać, żebyśmy się wymieniły. Chciałam dać gwiazdki za skrapkowe gałązki i jakoś wyleciało mi z głowy. Może następnym razem :)

      Usuń
  3. Kochana, jak pięknie Wasza choinka wygląda, a dzięki Twoim dziergadełkom zyskała iście artystyczną duszę :)). Piękne prace!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam kolorowe choinki i nie lubię, jak jest przesyt jednych ozdób nad drugimi. U mnie musi być wszystko: bombki stare i nowe, rękodzieło, łańcuchy i tylko włosów anielskich brak

      Usuń
  4. Przepięknie wygląda Wasza choinka, a czarne ozdoby choć nietypowe, też ładnie się prezentują. Aniołki przecudne. Jeszcze raz Ci dziękuję za to, że dzięki Tobie i moje święta będą piękniejsze. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma za co :) z radością wysyłam moje kartki z prezentami

      Usuń
  5. cudne gwiazdeczki:)piękności same:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysl z czarnymi gwiazdkami ;) wygladaja elegancko! Cudnie dziala tworzysz piekne kartki dostalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności. Choinka prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby wydziergałaś! Czarne gwiazdki podobają mi się, ale jakoś nie bardzo mi pasują do zimowego święta.
    Piękne kartki dostałaś!
    Również życzę spokojnych dni i przedświątecznych przygotowań.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to już jest,że dla siebie zawsze dziergamy na końcu......choinka urocza, a w czarnym kolorze nie gustuje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam z czarnym nie po drodze, przynajmniej w kwestii gwiazdek

      Usuń
  10. Slicznosci!
    Pieknych Swiat!!!
    P.s. Nie mam w telefonie polskich znakow, dlatego tak..

    OdpowiedzUsuń