sobota, 7 grudnia 2019

Kartki świąteczne haftowane cd.

Witajcie 7-go grudnia :)
Do Świąt zostało 16 dni!!!
Dziś chciałam Wam pokazać ciąg dalszy karteczek z haftem krzyżykowym.
Robione na bazach z Dealz, kartki na tło kupione w Action.
Wielkość kartek 15*15






A tu moje gwiazdeczki szydełkowe. Myślałam, ze mam ich spory zapas, jednak jak zwykle jest ich za mało.

W zeszłym roku dla Stowarzyszenia Kolorowe Damy wydziergałam ponad 150 gwiazdek na szydełku. W tym roku się to niestety nie udało, ale poleciały do nich podkładki pod kubki (76 szt). Jeśli macie zbędną wełnę to chętnie przyjmę, aby wydziergać kolejne podkładki i przekazać na szczytny cel

Dziękuję za odwiedziny i komentarze pop poprzednim postem :)
Miłego weekendu.

12 komentarzy:

  1. Jakie słodkie hafciki i śliczne kartki,a gwiazdki piękne. Podkładki na pewno ucieszą wiele osób. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są piękne! Jejku ile gwiazdek zrobiłaś, podziwiam :). Podkładki są śliczne. Na pewno sprawią wiele radości :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki i podkładki. Sprawią komuś radość.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki z hafcikami, a gwiazdeczki delikatne i prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam hafciki i kartki z nimi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki mnie niezmiennie zachwycają,a karteczki śliczne i na pewno sprawią wiele radości obdarowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne kartki :) piekne gwiazdki i podkladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki Patrycjo :)
    Inicjatywa z podkładkami mega! Masz wielkie serce :)

    OdpowiedzUsuń