poniedziałek, 23 marca 2020

Marzec na Rogatym

W marcu na blogu Święta na okrągło dostaliśmy nowe wytyczne: Marzec z kolędą "Cicha noc".
Dziewczyny zainspirowały nas swoimi pięknymi kartkami, więc i ja wykonałam kilka, by mięć kartki na zapas :)
Kartki są lekko przestrzenne, czego nie widać na zdjęciach.


Kartki zrobiłam dużo wcześniej, gdybym miała je robić teraz to pewnie nie dałabym rady. Niby czasu wolnego więcej, ale atmosfera zupełnie mnie przytłoczyła. Mam nadzieję, że będzie mi się chciało zrobić kolejne kartki na wyzwania.
Na bieżąco jednak szydełkuję i wyszywam krzyżykowo, ale do tego nie potrzeba specjalnej weny.
Życzę Wszystkim dużo zdrówka - uważajcie na siebie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki :) zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki.:) Dużo zdrówka Pati.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki. Papierowa koronka pięknie tu pasuje :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne karteczki...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, z klimatem, świetna praca :-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna grafika wkomponowana w karteczkę!

    OdpowiedzUsuń