środa, 4 marca 2020

Wielkanocna z kwiatkami

Witajcie :)
Dziś słonko pięknie nam zaświeciło i z tej okazji chciałam Wam pokazać moją nową karteczkę wielkanocną.
Zachwyciłam się pierwowzorem kartki na blogu hubka38.blogspot.com (przepiękne prace) i postanowiłam zrobić coś w ten sam deseń, i chociaż moja kartka jest tylko inspirowana kartą z innego bloga, to bardzo wiele jej brakuje z uroku kartki pierwszej.
Tak wygląda oryginał:

A tak moja kartka:

Chyba po raz pierwszy użyłam na kartce szydełkowe kwiatuszki. Mam zamiar zrobić więcej kartek z kwiatkami w różnych kolorach - może coś z tego wyjdzie.
Piękne skrapki otrzymałam w wymiance od Emilii z bloga https://emilia-tworzy.blogspot.com/ i bardzo za nie dziękuję.
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Piękna świąteczna kartka! szydełkowe kwiatki rewelacyjnie się prezentują 🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo ładnie się wkomponowały te szydełkowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, bardzo ciekawy lift kartki Ewuni, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogi sa po to, aby inspirować! bardzo mi miło, że moja tak Ci się spodobała. Lifty sa super, bo można po swojemu zrobić ciekawa pracę! twoja jest super i zupełnie inna, a szydełkowe kwiatuszki- rewelacja1 POzdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna w wiosennych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest Twoja wersja!! Te szydełkowe kwiatuszki nadają lekkości :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki świąteczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda Hubka robi cudne prace, ale twojej niczego nie brakuje.Jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lift kartki Hubki. Szydełkowe kwiatuszki prezentują się wspaniale ;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Radosne wiosenne kolory i szary zając wspaniale połączone z bielą elementów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka i piękne te szydełkowane kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna karteczka Patrycjo :) Szydełkowe kwiatuszki już przyciągają Wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń