wtorek, 10 listopada 2020

Gwiazdeczki charytatywnie

 Witajcie.

Dziś tak szybciutko.

W trakcie kwarantanny wykonałam sporo gwiazdek na szydełku i tak jak w zeszłym roku, tak i w tym część z nich poleciała do Fundacji Kolorowe Damy dla pacjentów szpitali onkologicznych. Jednak coś z tego covida wyszło pozytywnego :)

W tym roku to około 150 szt. dla pacjentów i organizatorek. Poleciały też do nich podkładki pod kubki (ok. 60 szt), którym nie zdążyłam zrobić zbiorczej fotki, ale pokazywałam je już wcześniej :)

Wszystkich zachęcam do pomocy i udziału w akcji.




Dzięki za to, że jesteście. Trzymajcie się ciepło :)

12 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem.. 150 szt. to ogromna ilość. Wydziergać to jeszcze rozumie, ale już usztywnić taka ilość to wyczyn nie lada. I jak piękne wzory tych śnieżynek. Gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Anią zrobić ale tyle usztywnić. Podziwiam Cię
    za ogrom pracy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kochana pełna podziwu dla Ciebie!! Chyle nisko czoła! Piękne są, wszystkie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne gwiazdeczki, a ich ilość imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace Pati.:) Duże brawa za udział w tak szczytnej akcji. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę lat temu także szydełkowałam podobne gwiazdki, ale różnorodność i ilość Twoich, godna podziwu i pochwały. Uściski, pozostawaj w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow cóż za ilość. Prawdziwe szaleństwo. Są przepiękne i na szczytny cel. Podziwiam za usztywnianie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te gwiazdki! Zawsze podziwiałam i umiejętność, i cierpliwość do robienia czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń