środa, 25 listopada 2020

Listopad na Rogatym - Pójdźmy wszyscy do stajenki

Witajcie

W tym miesiącu na blogu https://swietanaokraglo.blogspot.com/ tematycznie kolęda "Pójdźmy wszyscy do stajenki", zatem powstało kilka religijnych stajenkowych karteczek, takich jakie ja najbardziej lubię.

Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej zabawie, bo widzę, że robię więcej kartek i nie są już one takie płaskie i proste jak na samym początku :)











I jedna ze stajenką, którą sama namalowałam inspirując się grafiką znalezioną na Pinterest:


Ja już jestem na etapie pakowania karteczek i wysyłania ich do rodziny i przyjaciół, nie wiadomo jak teraz długo idą przesyłki krajowe.

Kochani dużo zdrówka Wam życzę. Trzymajcie się ciepło ;)

A przy okazji zapraszam do zabawy u Moniki klik



10 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki Pati. Dziś moją faworytką jest trzecia od góry. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są! Piękne obrazki świetnie skomponowane. No i szacun za własną grafikę! Ja nie umiem malować... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :))). Ta własnoręcznie namalowana najbardziej chwyta za serce. No i masz rację, że trzeba już wysyłać!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne prace...a ta samodzielnie wymalowana jest super....podoba mi się taki pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie mi się podoba ta pierwsza grafika ze Świętą Rodziną :)
    Karteczki są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, zwłaszcza te ze Św. Rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki, Piękne grafiki i szacun za samodzielność twórczą :)

    OdpowiedzUsuń