poniedziałek, 14 grudnia 2020

Grudzień na Rogatym - kolor - przeźroczysty :)

 Witajcie

W tym miesiącu na blogu https://swietanaokraglo.blogspot.com/ tematycznie kolor. 

Jednak tym razem nie jest to kolor narzucony - mamy sobie same dobrać kolory, a wymaganą wytyczną jest element przezroczysty. Może to być shakerbox, folia, kropelki czy kryształki.

Już myślałam, że temu ostatniemu wyzwaniu nie podołam, ale wprawiłam się ostatnio w shakery więc powstała kolejna karteczka typu shaker box, z bałwankiem, na bazie z Action:

A na drugą karteczkę wpadłam zupełnie przypadkiem. 
Już dawno chciałam wykorzystać tą piękną grafikę (z Action) i na nią nałożyłam warstwę folii, a na folię brokatowe kropeczki imitujące śnieg. Niestety zdjęcia nie oddają w pełni wyglądu rzeczywistego kartki:
I kolejne dwie kartki z folią na wierzchu:


A tu kolejna kartka, którą można podpiąć pod wyzwanie. Jest brokat i kryształki. Kartka zainspirowana pomysłem z Pinterest

I ostatnia kartka z wyzwania, bombka wycięta z folii, napis zrobiony perełkami w płynie:


Ależ ten czas zleciał, było mi bardzo miło robić kartki z Rogatym i mam nadzieję, że w przyszłym roku tez będę brała udział w takich wyzwaniach.

Było dużo wspaniałych inspiracji, a dzięki temu powstało dużo kartek, które (mam nadzieję) trafią w przyszłym roku na kiermasz świąteczny w szkole.

Trzymajcie się ciepło i zdrowo :)

14 komentarzy:

  1. Przepięknie Patuś.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki piękne i pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie ☃️❄️🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, wesoła kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku Rogatego odpuściłam, bo mi się już w grafiku nie zmieścił. Bardzo podoba mi sie kartką z bombką z folii i ta z zimową grafiką. Bardzo lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, fajny pomysł ze śniegiem na folii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pracy! widać że shakery masz w jednym paluszku :) Pięknie czytać, że cały rok byłyśmy w kontakcie przez te wyzwania! W styczniu zasłużona odznaka! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki! Co jedna to ładniejsza😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Shaker to jest coś co cały czas przede mną :) Tobie bardzo fajnie wyszło to okienko :)

    OdpowiedzUsuń