wtorek, 8 grudnia 2020

Jeszcze kilka świątecznych kartek

 Witajcie.

Moje świąteczne kartki poleciały w świat i dostaję sygnały, że nawet doszły już do odbiorców. Jeśli kogoś pominęłam to tylko dlatego, że nie miałam do niego adresu.

Tymczasem dalej powstają świąteczne kartki, nie tylko na wyzwanie u Rogatego.

Bardzo spodobały mi się te okrągłe, niebieskie grafiki, a że mam sporo niebieskich papierków z Action, postanowiłam je połączyć w proste karteczki, które pewnie trafią na przyszłoroczny kiermasz szkolny (o ile ustanie pandemia):




Cały czas produkuję też gwiazdki na szydełku, by i w przyszłym roku wysłać je charytatywnie, ale też żeby były na kiermasz :)

Trzymajcie się ciepło i zdrowo.

Dzięki za odwiedziny.

5 komentarzy:

  1. Prześliczne! Na pewno przyniosły wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Patusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielkie serducho jak tworzysz na kiermasz to bardzo miło że pragniesz wspomóc innym. A Te grafiki niebieskie faktycznie rewelacyjne, a takie karteczki na płasko to ja bardzo lubię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, pozdrawiam serdecznie ☃️🎄❄️

    OdpowiedzUsuń