wtorek, 2 marca 2021

Kartki u Ani przez cały rok - Marzec: czerwony i tektura

Hej.

U Ani na blogu  nowe wyzwanie na marzec - tektura i czerwony, oraz mapki:


Co do koloru to nie miałam żadnego problemu z wymyśleniem kartek, ale ta tektura dała mi wiele do myślenia. Postanowiłam użyć tekturek dekoracyjnych - w końcu to też tektura, ale w piękniejszej wersji.

Oto kartki wg pierwszej mapki, motyle malowałam akwarelami, papier na bazy ma odcienie czerwonego, jednak na zdjęciach wygląda jak różowy:



Kilka klejonych karteczek z wydrukowanymi reniferami:



I kartki imieninowo - urodzinowe, malowane:


A poniżej kartki wg drugiej mapki, klejone i malowane akwarelami:




Poszalałam w tym miesiącu z kartkami i jak widać bardziej przypasowała mi pierwsza mapka :)
A poniżej kolaż kartek dla Ani. Mam nadzieję, że mi wybaczy kilka kolaży, ale na jednym nie zmieściłabym wszystkich kartek:



Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Trzymajcie się ciepło i zdrowo. 

8 komentarzy:

  1. Świetne kartki zrobiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te maczki są rewelacyjne! Piękne karteczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałe karki. Te akwarelowe motyle zauroczyły mnie szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, a te malowane ręcznie wręcz zachwycają!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki, te malowane mnie zachwyciły. Brawo.cudne.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda prawdziwe poczyniłaś! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No faktycznie poszalałaś , ale Twoja kartki niezwykle urodziwe bardzo mi się podobają te malowane akwarelki, ale i te z grafikami są genialne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń