piątek, 19 lutego 2021

Luty na Rogatym - kartki z kieszonką

Witajcie. 

W lutym na Rogatym wymagające wyzwanie - kartka z kieszonką na tagi.

Dziewczyny dały świetne, bardzo ambitne inspiracje, jednak musiałam jeszcze posiłkować się niezawodnym Pinterest (hasło: pocket christmas card), i oto efekty mojej pracy:




Tagi malowane przeze mnie akwarelami, tagi drukowane: ze strony Cuda na kiju

Papierki i bazy z Action, nutki drukowane z netu na starym pożółkłym papierze (przydają się takie starocie), kółeczka drukowane z Pinterest i wycinane Sizzixem.

Szczerze powiem, że jak zobaczyłam wytyczne na luty, to się przeraziłam, ale nie było tak strasznie. Powiem więcej, miałam dużo radości w tworzeniu nowego rodzaju kartek i zawieszek do nich.

13 komentarzy:

  1. Świetne kartki z tagami! Koronka wspaniale podkreśla kieszonki😀Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale sobie poradziłaś z tematem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się ogląda Twoje karteczki :) Bardzo lubię nutki i vintagowe obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, to znaleźć własną drogę do wykonania wyzwaniowego tematu - i Tobie się udało! Brawo za inwencję, nowe doświadczenia, nowe pomysły i jest sukces!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wykorzystalas pomysly na kieszonki ❤. I rozne propozycje i pomysly nam prezentujesz. Slicznie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie poradziłaś sobie z wyzwaniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robiłam jeszcze takich kartek. Super pomysł i wykonanie :).

    Wyzwania często motywują nas do nowych rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć u Inki się już nie bawię to lubię podziwiać Wasze kartki. Świetnie Ci wyszły te kieszonki na tagi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace,pomysłowe te kieszonki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że znalazłaś właściwą inspirację i dałaś radę z wyzwaniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa rozmach :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń