poniedziałek, 8 lutego 2021

Kartki u Ani przez cały rok - Luty: biały i serce

 Witajcie.

U Ani na blogu  wyzwanie na luty i wytyczne: mapka oraz kolor biały i wzór serca.


Przyznam szczerze, że robienie kartek pod wyznaczoną mapkę i ścisłe wytyczne jest nie lada wyzwaniem, ale też daje mi dużo radości tworzenia i satysfakcji.

Poniżej przedstawiam Wam moje propozycje kartek na Luty:





I ostatnia kartka malowana akwarelami:

I kolaż kartek dla Ani :)



Pozdrawiam Was gorąco w ten mroźny zimowy dzień. U nas dziś "jedyne" -10 i napadało dużo śniegu - fajnie, bo będzie można iść z dzieciakami na sanki :) 

Trzymajcie się ciepło 

11 komentarzy:

  1. No proszę , nie taki diabeł straszny. Ja tam lubię kartki wg mapki bo odpada myślenie o kompozycji. Super Ci wyszły te kartki aczkolwiek moją faworytka jest ta malowana akwarelami. Niby na niej niewiele ale urocza.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki,a ta akwarelowa po prostu skradła moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszkowe karteczki! Powinnaś częściej sięgać po akwarelki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są śliczne. Malowana akwarelką zachwycająca. Barwo TY. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki z serduszkami, będą na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki przygotowałaś, mnie jednak zachwyciła ta ostatnia i to ona dla mnie jest Nr.1 :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki piękne i oryginalne;)Bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i bardzo radosne karteczki. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podobaja wszystkie kartki. Malowana piękna jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki fajne, ale akwarelowa ma to coś szczególnego :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń