środa, 17 lutego 2021

Akwarelowe kartki dla Fundacji

Witajcie.

Ci z Was, którzy co jakiś czas zaglądają na mojego bloga wiedzą, że wspieram swoimi kartkami norwesko-polską Fundację Fugleadvokatene

Tym razem ponownie sięgnęłam po akwarele i dzięki inspiracji z Pinterest powstały takie kartki:






Namalowałam po kilka kartek z każdego wzoru. Takie moje "drugie" kroki w malowaniu akwarelami.



Wzory, które wykorzystałam w kartkach , będą również dostępne jako zakładki do książek.
Dziękuję Wam za wszystkie wspaniałe komentarze, dodajecie mi skrzydeł. Nigdy nie wiem, czy mam odpisywać pod każdym komentarzem? Czy wracacie do poprzednich postów? Jak Wy robicie na swoich blogach?
Tym niemniej, jeszcze raz dziękuję za ogromne wsparcie.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Są przepiękne w swojej prostocie. Ptaki na niebie są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i pomysłowe kartki.Te z ptaszkami wyjątkowo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękitne niebo i ptaki, widać że ktoś już mocno tęskni za wiosną. Kartki bardzo ładne i idea ich powstawania również. Gratuluję. Co do komentarzy, to blogerzy rozwiązują różnie:
    1. odpisują na każdy indywidualnie, dając w ten sposób wyraz szacunku dla danej osoby
    2. odpisują tylko tym bardziej zadomowionym(zaprzyjaźnionym), pomijając tych, którzy piszą pierwszy raz
    3. odpisują zbiorowo np. "dziękuję za wszystkie komentarze"
    4. nie odpisują wcale, bo jak napisała mi kiedyś jedna zadufana blogerka, nie ma takiego obowiązku. zapomniała, że jest coś takiego, jak dobre wychowanie, jeżeli ktoś poświęcił czas na przeczytanie notki i komentarz, autor powinien znaleźć czas, by na opinię czytelnika odpowiedzieć. To tak jak z "dzień dobry", gdy ktoś mnie pozdrawia w ten sposób kultura nakazuje odpowiedzieć. Brak reakcji może być(i zazwyczaj jest) uznawany za chamstwo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki za wskazówki :) ja swego czasu odpisywałam na każdy komentarz, a później zbiorczo, nie wiem czy czytelnicy wracają do poprzednich postów

      Usuń
    2. Widzę że sobie doskonale radzisz w tych akwarelkach. Świetne kartki powstały.
      Do postów niw wracam i dlatego też nie odpisuje na komentarze chyba że ktoś mnie o cos zapyta. Po prostu brak mi na to czasu, a moją odpowiedzią jest pozostawiony komentarz u osoby która zostawiła go u mnie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne kartki, moje serce skradła ta z ptakami w słońcu.
    Ja odpisuję na każdy komentarz.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki,świetny pomysł i szczytny cel.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, a szczególnie podobają mi się te z niebieskim tłem. Odpowiadam na komentarze, w których postawione jest pytanie. Pod postami staram się napisać dobre słowo do osób zaglądających na mój blog. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent. Akwarelowe kartki cudnie się prezentują :).

    Osobiście nie wracam do komentarzy chyba, że o coś pytam albo proszę :).
    Ja natomiast jeśli na coś odpowiadam, to piszę komentarz u danej osoby.

    OdpowiedzUsuń