wtorek, 20 kwietnia 2021

Kolejne akwarelowe zakładki

 Witajcie.

Poniżej przedstawiam Wam kolejne zakładki malowane akwarelami. Te oraz wiele innych oczywiście polecą charytatywnie do Stowarzyszenia Kolorowe Damy 




W kolejnej paczce poleciały też szydełkowe podkładki pod kubki, które wykonuję zazwyczaj z takich wzorów:


Jeśli ktoś z Was ma nadmiar czasu i materiałów oraz potrafi szydełkować zachęcam do wzięcia udziału w akcji. Oczywiście można też podarować inne rzeczy o których poczytacie pod linkiem powyżej.

Pozdrawiam Was serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Piękne prace! Zakładki bardzo delikatne, subtelne, a Twoimi podkładkami to zawsze zachwycam się :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zakładek to dmuchawce skradły moje serce. A podkładki pod kubeczki rewelacja !!Wzorki sobie zabrałam bo mi się niezmiernie spodobały . Świetny pomysł na wykorzystanie resztek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:)Szczególnie ta z biedronką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zakładki, więc wszystkie mi się podobają i nie umiem być obiektywna w tym temacie :D Podkładki świetne, więc częstuję się wzorkami. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są Twoje akwarelowe zakładki, jedyne w swoim rodzaju. I jakie piękne podkładki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zakładki są przeurocze i z pewnością dla kogoś koto czyta książki to "rarytas"taka mieć. Podziwiam również szydełkowe serweteczki- podkładki. Są cudne. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zakładki!!! Serweteczki mnie zachwyciły!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń