poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Kwiecień na Rogatym - luźne tagi

Hejka.

Inka z Rogatego  dała nam niby prosty temat na kartki. Oczywiście przewodnim tematem na rok 2021 są tagi.

Tym razem mają to być tagi "luźne". Nie popisałam się w tym miesiącu i zrobiłam tylko dwie karteczki.

Bardzo spodobała mi się kartka inspiracja od Matilde i starałam się zrobić coś podobnego:


Dzięki za piękne i ciekawe inspiracje. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc będzie dla mnie bardziej owocny w twory kartkowe :)

Dziękuję za każde dobre słowo, które zostawiacie. Trzymajcie się ciepło i zdrowo.

7 komentarzy:

  1. Fajne są te tagowe kartki. Niestety z zabawy u Inki musiałam zrezygnować już dwa lata temu. Z czegoś trzeba było, za dużo już mam na głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne karteczki. Pięknie te tagi wkomponowałaś.
    Chętnie się z Tobą wymienię, tylko napisz, co by Cię ucieszyło w zamian za zakładki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są niezłe, ale jeżeli "tagi"(czyli jak rozumiem tematy) miały być luźne, to dlaczego uparcie tkwisz w Bożym Narodzeniu? A może coś o wiośnie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi to te zawieszki, a zabawa u Rogatego polega na robieniu świątecznych kartek przez cały rok

      Usuń
  4. Przeurocze ❤❤❤. Wcale Ci sie nie dziwie, ze inspirowalas sie karteczka Matilde, az sama mam ochote taka zrobic ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z tematem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń