środa, 9 lipca 2014

Le Petit Marseillais - ambasadorowa niespodzianka

Dzisiejszy poranek również zaczął się wspaniale :)

Kurier dostarczył mi moją paczkę Ambasadorki Le Petit Marseillais, którą otrzymałam dzięki serwisowi rekomenduj.to

Tak oto prezentuje się paczuszka i jej cała zawartość:




Paczka zawiera żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy i mleczko nawilżające z masłem Shea :) a także po 20 próbek żelu i mleczka, które niezwłocznie zapakuję i rozdam moim koleżankom, aby one też mogły się cieszyć gratisami z tak świetnej firmy :)

Cieszę się, ze zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais, z ich żelem pod prysznic zaznajomiłam się już wcześniej więc już niedługo wrzucę moją relację na bloga :) A już teraz mogę powiedzieć, że zapach ma obłędny.

Zapraszam wszystkich do wypróbowania tych cudownych kosmetyków, dostępnych również w innych zapachach :)

3 komentarze:

  1. Też zostałam ich ambasadorką. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapraszam do siebie oczywiście http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń