środa, 29 stycznia 2020

Memory Jar na urodziny

W tym roku moja koleżanka obchodzi zacne 50-te urodziny.
Początkowo planowałam dla niej kartkę, ale doszłam do wniosku że kartek na pewno dostanie dużo, więc hafcik, który dla niej wykonałam oprawiłam w rameczkę.
Życzenia wkleiłam na tył ramki.





Wzór Memory Jar, kolorki nieco uprościłam i zmieniłam. Kanwa 14 ct.

Kochani dziękuję za słowa wsparcia pod poprzednim postem. Podkładki wylicytowane, obraz zostanie wystawiony ponownie, ale na kiermaszu stacjonarnym w Poznaniu.
Kolejne podkładki można ponownie wylicytować.
Jeśli ktoś nie chce licytować, można wpłacać pieniążki bezpośrednio na Siepomaga
Pozdrawiam Was serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny upominek. Tak, kartek otrzymujemy sporo i leżą w pudełku. A taki obrazek można powiesić i spoglądając na niego pomyśleć czasem o ofiarodawcy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik. Obdarowana będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent. Bardzo nietuzinkowy, bo w ramce, ale nic dodać, nic ująć. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny hafcik i piękne przyjemne wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, by oprawić to piękne maleństwo w ramkę :) Właśnie mi przypomniałaś, że chyba nie zrobiłam wszystkich słoiczków w SAL-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca w super oprawie,podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspinały prezent przygotowałaś dla szanownej jubilatki! Na pewno sprawi jej ogromną radość.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jest ta seria słoiczków, świetnie wymyśliłaś z tym prezentem, bo wczesniej na blogach widziałąm raczej magnesy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczh hafcik, obdarowana z pewnością zadowolona😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu hafty z fajnymi żywymi kolorami, a pomysł, żeby to była pamiątka na tak uroczystą okazję jest niezmiernie miłym prezentem :).

    OdpowiedzUsuń