środa, 13 stycznia 2021

Kartki u Ani przez cały rok - Styczeń: czarny i kropki

Witajcie.

Postanowiłam wziąć udział w kolejnej zabawie blogowej. W zeszłym roku dzięki zabawie u Inki zrobiłam sporo kartek i pomyślałam, że może uda się zrobić ich jeszcze więcej.

Jeśli wrócimy do normalności, to może odbędą się świąteczne kiermasze i moje kartki do czegoś się przydadzą.

Tymczasem u Ani na blogu http://iwanna59.blogspot.com/ odbywa się całoroczna zabawa z kartkami wg określonych wytycznych i mapek. I niekoniecznie mają to być kartki świąteczne, bo okazja jest zupełnie dowolna.



Zapraszam Was do wspólnej zabawy, a poniżej przedstawiam swoje kartki w wyzwaniu styczniowym, we wszystkich udało mi się spełnić wszystkie warunki styczniowego wyzwania:




Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te kartki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne kartki , i super że jest wspólne zdjęcie . Cieszę się bardzo , że bawisz się u mnie i mam nadzieję podziwiać Twoje kartki aż do grudnia.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki wszystkie. Ta z różami najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje karteczki są różnorodne i bardzo pięknie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dałaś sobie radę z wytycznymi:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze karteczki, i w dodatku już trzy... a ja dopiero nadrobiłam zeszłoroczne zaległości :-).
    Przy okazji, dziękuję za udział w urodzinach Monikowych Pasji. Zapraszam oczywiście na kolejne urodziny w tym roku. Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna interpretacja mapek i śliczne kartki a najładniejsza ta z różyczkami.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki! Dla mnie króliczek rządzi;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne karteczki i ten czarny wcale nie przeszkadza a króliczek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze sa te Twoje karteczki :) podobaja mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki zrobiłaś, zwłaszcza ta minimalistyczna z zajączkiem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń