czwartek, 7 stycznia 2021

Ostatnie kartki świąteczne 2020

 Witajcie w Nowym Roku.

Oby był lepszy od poprzedniego, chociaż rękodzielniczo akurat nie mogę narzekać. Kwarantanny dały sporo czasu na zajęcie się rękodziełem.

Tymczasem chciałam podziękować wszystkim, od których otrzymałam piękne świąteczne kartki, może uda mi się je wrzucić w osobnym poście, i przy okazji chciałam Wam pokazać kartki, których wcześniej nie publikowałam:

  




W zeszłym roku, dzięki zabawie u Inki z bloga https://swietanaokraglo.blogspot.com/, powstało u mnie sporo karteczek, z czego się niezmiernie cieszę. W tym roku na Rogatym wyzwaniem będą comiesięczne tagi - zobaczymy, czy uda mi się sprostać wyzwaniu.

Zapraszam wszystkich do zabawy:


Pozdrawiam Was gorąco :)

8 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja:)
    Powodzenia w świątecznej zabawie z tagami:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierowo mediowe to i owo7 stycznia 2021 15:06

    Swietna kolekcja ❤. Z niecierpliwoscia czekam na Twoje tagusiowe interpretacje. Przyjemnosci w tworzeniu! ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle ładnych karteczek wykonałaś. Brawo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kartki genialne, wpadła mi w oko ta pierwsza z witrażowym obrazkiem i te dwie wikrojnikowe z jelonkiem . Zapraszam serdecznie do mojej zabawy z mapkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne świąteczne karteczki. Na większości blogów czytam "oby ten rok był lepszy" I tego Tobie życzę by był zdrowy, pogodny, pełen radości i normalności 🙂

    OdpowiedzUsuń