wtorek, 19 stycznia 2021

Styczeń na Rogatym - kartka z tagiem

 Witajcie.

W tym roku ponownie postanowiłam wziąć udział w zabawie blogowej u Inki na blogu https://swietanaokraglo.blogspot.com/.

W tym roku tematem przewodnim będą tagi - czyli zawieszki do prezentów w różnej formie. Nie mam z nimi wiele do czynienia, więc postaram się robić kartki świąteczne, które będą zawierać tagi.

W zeszłym roku udało mi się wykonać wszystkie 12 zadań na kartki i zostałam odznaczona złotą odznaką :)



A poniżej moje karteczki z wyzwania styczniowego. Tak na rozgrzewkę, w styczniu, dostałyśmy wolną rękę do tworzenia - najważniejsze by znalazł się w pracy tag:




16 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i ślicznie wykonane karteczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, naj naj ta z zielonym tagiem😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i niech się zbierze znowu stosik przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toz to caly wysyp tagusiowych prac :) Aaa i widze, ze i troche przy nich roznosci poprobowalas bo i brokacenie i forma ❤. Cudownego klimatu dodaja tez uzyte stempelki ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa może i ja spróbuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki stworzyłaś :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zrealizowałaś wytyczne - karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny miałaś pomysł na te tagi, kartki wyszły rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wykorzystanie tagów na kartkach :).

    Zrobiłaś super kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę dużo energii :) Bardzo dobry początek tagowej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki i przywieszki bardzo ładne. Pozdrawiam i życzę wielu wspaniałych pomysłów w następnych miesiącach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystkie prace,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne karteczki z tagami :)

    OdpowiedzUsuń