środa, 7 października 2020

Granatowa seria świąteczna

 Witajcie.

Ostatnio czuję się jak ta ośmiorniczka:


Nie wiem sama czy robić kartki świąteczne, czy podkładki pod kubki lub breloczki :) Święta coraz bliżej, a ja lubię mieć zapasy rękodzieła na różne okazje.

Dziś przychodzę do Was z granatową serią kartek. Grafiki znalazłam na Pinterest i przerysowałam je na błyszczący granatowy papier przy użyciu srebrnego długopisu. W połączeniu z białą bazą i odrobiną nieodzownych cyrkonii efekt chyba spełnił moje oczekiwania.

Żeby nie było - nie posiadam gilotyny i wszystko docinam ręcznie nożyczkami. Napisy pobrane od Jolagg.







A oprócz kartek wleciały u mnie pięknie włóczki z Dealz, które sukcesywnie przerabiam na podkładki pod kubki:




Trzymajcie się ciepło :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki (podziwiam precyzję wykonania) i przepiękne podkładki, a najbardziej podoba mi się ta w niebieskim kolorze. Pozdrawiam Pati:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki inne niż wszystkie przez co nietuzinkowe. Podkładki energetyczne i rozjaśniające te szare jesienne zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te karteczki! Podkładeczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, takie delikatne! A podkładki skradły mi serce, te kolory są niesamowite!! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartkami w takiej opcji jestem oczarowana!
    Robienie takich kolorowych podkładek z takiej grubej włóczki to sama przyjemność. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca dziękuję za śliczną karteczkę i cudną śnieżynkę! :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń