poniedziałek, 5 października 2020

Podaj dalej - zaproszenie do zabawy

 Hej.

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy Podaj dalej na blogu Składzik zapomnianych marzeń i oto kilka dni temu otrzymałam cudowną paczuszkę z super zawartością od Alicji :)

Spójrzcie jakie cudeńka dostałam:

Z włóczek powstaną na pewno podkładki pod kubeczki

Coś na ząb zawsze w cenie :)
Papierki idealne do kartek:
Wspaniała podkładka - talerz wykonana przez Alicję

Dodatkowo, czego nie widać na zdjęciach, otrzymałam kanwę i mulinki, wstążki i cekiny, które na pewno wykorzystam do robienia kartek.

Alicji bardzo dziękuję za wszelkie wspaniałości, a teraz przyszedł czas na mnie. Zgodnie z zasadami "Podaj dalej" teraz ja ogłaszam u siebie zabawę i czekam na dwie osoby chętne do dostania paczuszki.

Oto precyzyjne zasady:

- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy;
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby 

czekam na Wasze zgłoszenia :) i życzę spokojnego tygodnia.

4 komentarze:

  1. Wspaniały upominek otrzymałaś od Alicji :)
    Najważniejsze, że przygotowany z sercem :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.
    Pozdrawiam ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna niespodzianka, ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! Ja też dostałam taką podstawkę od Alicji i mnie również zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że sprawiłam trochę radości :-).

    OdpowiedzUsuń