sobota, 31 października 2020

Wymianka jesienna

 Hej.

Na blogu https://wielkiemalepasje.blogspot.com/ Justynka zorganizowała jesienną wymiankę rękodzielniczo - słodkościową :)

Do wymianki przydzielono mi Marię z bloga Przystań Miryam

To moja paczuszka dla Marysi: 6 podkładek pod kubeczki na szydełku w jesiennych kolorach, słodycze, herbatka i jesienna kartka. Paczka poleciała do Londynu więc postarałam się o typowo polskie słodkości :)


A poniżej paczuszka, którą otrzymałam od Marysi: słodkości do jedzenia i picia :) jesienna karteczka i jesienny notesik na magnes, który już wisi na lodówce: 

Justynce bardzo dziękuję za zorganizowanie wymianki, a Marysi za udział i obdarowanie mnie taką super paczuszką :)

Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie. Warto też zrobić zapasy rękodzielnicze w przypadku niespodziewanej kwarantanny :)

5 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy przygotowałaś na wymiankę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za sliczne upominki i ciesze sie, ze notes sie spodobal :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, bardzo podobają mi się wasze hafty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wymianka, pięknie się obdarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń