poniedziałek, 12 października 2020

Październik na Rogatym - kolor zielony

 Witajcie. 

Na blogu https://swietanaokraglo.blogspot.com/ w tym miesiącu wyzwanie kolorystyczne i kolor zielony. Żeby było ciekawiej dodatkiem do zielonego ma być bombka.

Dziewczyny na blogu podrzuciły świetne inspiracje kartkowe.

Najbardziej spodobała mi się kartka Sabiny z bloga pasjesabiny.blogspot.com techniką Iris folding, której nigdy nie próbowałam. Na podstawie kartki Sabiny, zrobiłam swoją (bardzo zresztą podobną do kartki Sabiny - mam nadzieję, że mi wybaczy)



A poniżej reszta moich zielono-bombkowych kartek:







Jedna niebombkowa karteczka:





I zielony shakerbox:


Myślę, że zielonych karteczek powstanie więcej, szczególnie tych z iris folding, bo bardzo spodobała mi się ta technika :)

Dobrego tygodnia.


10 komentarzy:

  1. Się zazieleniło! Podobają mi się wszystkie.:)W nie bombkowej świetny haft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne takie zielone karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż Ty masz pomysłów! Cudowne te bombeczki na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hurcik Pati.:) pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zielone kartki! Wszystkie cudownie wyglądają. Dla mnie jak święta to zielony musi być obowiązkowo :). Miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :) aż poczułam święta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomyslowe i pomimo jaskrawej barwy są bardzo stonowane. Ślicznie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo się cieszę, że skusiłaś się na Iris folding! Nie ma co wybaczać, bo kompozycja jest bardzo prosta i każdy może wymyśleć taki wzór, ale cała magia ukryta jest w paseczkach! Pieknie sie u Ciebie zazieleniło!

    OdpowiedzUsuń